Safe and sound


Tomorrow

Hello finisar! Imorgon blir det tillbaka till landet igen och vara där hela sommaren nästan. Om mamma gjort som hon lovat så kommer vi ha internet i huset där då men om hon inte fixat det så blir det mobilbloggning resten av sommaren :(  Jag gillar inte att mobilblogga och gör det nästan aldrig men jag känner att jag inte kan lämna min blogg under hela sommaren
Nu blir det lite packning och sen ska jag försöka somna tidigt för första gången på länge. 
Bilden har inte något med inlägget att göra men jag gillar denna så den får komma med ändå :)

Bröllop

Idag har jag inte kunnat blogga så mycket som jag hade velat på grund av att jag har varit på bröllop. Det var mammas lillebror som gifte sig och det var sjukt gulligt. Jag hade på mig en aprikosfärgad klänning som jag köpte förra året på H&M och till det matchade jag en kuvertväska ifrån London och ballerinaskor ifrån Mono Prix i Paris.

Just nu

Update: Springa i skogen

A thousand years

Denna låt har spelats hela kvällen och den är så bra så att jag funderarar på att göra en cover på den och lägga upp på bloggen. Vad skulle ni tycka om det? 
 

Omklippta jeans

 
 
 
Dem ser ut att vara i olika färger men det är bara för att redigeringen av bilderna blev olika. Dom är mer lika den understa bilden till färgen
 

Blev nöjd faktiskt! Även om jag inte tror att jag kommer använda dem så mycket
 
 
 
 
 
 

Omklippta jeans

 
 
 
Dem ser ut att vara i olika färger men det är bara för att redigeringen av bilderna blev olika. Dom är mer lika den understa bilden till färgen
 

Blev nöjd faktiskt! Även om jag inte tror att jag kommer använda dem så mycket
 
 
 
 
 
 

Grönan

Hej! Dagen tillbringades på grönalund och det var sjukt kul! Insane 12 gånger, Uppskjutet 6, Blå tåget 3, Lustiga huset 3, Extreme 3 och många fler flera gånger. Dock så sprack mina byxor som var i storlek 9-10 år i lustiga huset första gången vi var där så jag gick runt hela dagen med ett stort hål där bak. Kännes inte så jättebra precis när alla gick runt och tittade på mina trosor -.- Men jag kunde inte precis åka hem på grund av det så jag bestämde mig för att strunta i det och låta alla stirra in där och skratta. Tur att jag inte såg någon jag kände! 
Nu så ska jag tvätta håret, skrubba in hela mig, sätta på en ansiktsmask och göra allt annat sådant
Kyss

6 saker du inte visste om mig

Mina händer börjar alltid pilla i mitt ansikte och hår när jag har tråkigt = smutsigt och fettigt snabbare
Jag äter jordgubbar typ varje dag när jag är på landet
Jag får beslutsångest hela tiden
Min första blogg hette mangoforever.blogg.se HAHAHAHA :´D Hade den i typ trean med Amanda
Jag kan gå/stå på händer stolt
Det godaste som finns är Ellens scones, skulle lätt kunna leva på det

B&J

Right now ♥
 

Hej igen!

Nu när jag gick in på bloggen så såg jag att jag hade fått lite statestik, så det tackar jag för! Det känns mycket roligare att blogga när man vet att folk läser det man skriver. 
Idag har det varit en ganska soft dag med mycket skratt. Jag och Ellen har tränat och det var väldigt jobbigt men som belöning till oss själva så stack vi till torget och åt glass i solen. Efter det cyklade vi hem till mig och Stellan följde också med och där var vi i flera timmar men efter ett tag var dom tvungna att gå.
Imorgon så ska jag och Ellen till grönan och det ska bli awsome! Kommer uppdatera därifrån om appen funkar. 
Bild från idag på min egna Jedward

Dagens outfit

 
Körde på en enkel oufit idag som bestog av en skjorta ifrån Hollister och mina favvojeans ifrån Crocker. Till dom matchar jag vanliga låga converse och armband ifrån cocoo.se

Regning dag

 
Igår när det regnade så gick vi ut och fottade lite regnbilder. Jag blev inte alls nöjd med så många av dom på mig eftersom jag tycker det ser ut som att jag har röda ögon :S

Breakaway

Imorgon så ska jag och Ellen spela in varandra när vi sjunger och spelar och lägga upp på youtube och jag tänkte köra på denna, vad tror ni om det? 
 

Duktig flicka

Hej på er! Idag har jag umgåtts med världens bästa människa nämligen Ellen. Vi har varit riktigt duktiga och varit ute och sprungit. Fem kilometer utan att stanna!? Det är jättebra tycker jag, dock så var Majis väldigt jobbig och irriterande och hon sprang alltid ungefär 20 meter bakom, framför eller brevid oss... Hon har annars varit ovanligt lydig dom senaste veckorna men nu börjar hon med sina olydiga vanor igen verkar det som.
Jag och Amanda har pratat om att ta en promenad nu men hon svarar inte så jag vet inte om det blir av, så vi får se

Första riktiga inlägget

Hej och välkomna till denna blogg som kommer att skrivas av mig, Mathilda. Jag är en tjej som bor utanför Stockholm. Jag gillar att sjunga, åka konståkning, spela gitarr, spela piano, vara med kompisar och massa annat!
Innan så har jag haft bloggen minlillabloggg.blogg.se men bytte pga att jag inte gillade namnet. Så om ni vill se lite gamla arkiv inlägg så kan ni gå in på den eftersom jag inte har raderat den än. 
Hoppas ni kommer gilla bloggen, jag kommer uppdatera ofta!

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.