Bloggpaus

Som ni märker så är jag inte så bra på att uppdatera, och det beror på att jag inte har någon tid till det nu när det är sommarlov. Jag kommer inte uppdatera något förens veckan innan skolan börjar, så bloggen tar en paus. Men kameran har inte paus och så har jag funderat ut massa bra inlägg, saker jag har köpt under sommaren, deeptalkinlägg och massa annat bra! Så det blir awsome! Det kan mycket väl hända att jag börjar uppdatera innan dess, så håll utkik! Sluta bara inte läsa min blogg, den kommer vara jättebra i höst med mycket uppdatering. Jag ska försöka med 7 inlägg per dag Kyss


Bloggtips

Tips på stilbloggar som jag läser dagligen:
http://fashionbyelin.blogg.se/
http://therez.se/
http://idavendela.blogg.se/
 
 

Beställt

Från ellos.se

Present

Igår så fick jag denna snygga tröja av Ellens mamma som varit i Kina! Tacktacktack :)


Pictures

Igårkväll så var jag med Carro och vi gick runt och pratade, fottade lite och gjorde lite tjejsaker. Sen så skulle jag sova över i hennes båt men så ringde BT och sa att jag måste komma hem. Här är några av bilderna som vi tog, kommentera gärna vad ni tycker om dom, jag funderar på att använda dom till min nya header som blir klar nästa vecka?
.
sötastee
 
 

Pictures

Igårkväll så var jag med Carro och vi gick runt och pratade, fottade lite och gjorde lite tjejsaker. Sen så skulle jag sova över i hennes båt men så ringde BT och sa att jag måste komma hem. Här är några av bilderna som vi tog, kommentera gärna vad ni tycker om dom, jag funderar på att använda dom till min nya header som blir klar nästa vecka?
.
sötastee
 
 

Remember


Saker ni inte visste om mig

- För ett halvår sedan sminkade jag mig nästan aldrig
- Jag hatar mitt leende, särsligt när jag ler med tänderna
- Jag är bra på att komma på snabba lögner hehe
- När jag blir vuxen ska jag ha en walk in closet med en hel vägg med bara skor
- Jag gillar inte att sola, gör det bara för att bli brun
- Mitt hår är naturligt lockigt men plattar det varje dag. Det är inte några vackra skruvlockar inte, det är som ett kråkbo verkligen!

Todag

Hello! Idag har jag inte hunnit göra så mycket, vaknade för nåra timmar sen bara men jag har i alla fall varit med Vincent, William, Isac och nån annan som jag har glömt vad han heter. Träffade Carro, Alexander och Alice en snabbis oxå innan jag var tvungen att dra men jag ska komma till dom sen. Nu så ska jag snart äta lunch och sen vara lite social med BTs syster som kommit hit på besök -.-' Det är min dag :) Hoppas ni har det asbra! Kyss


Statestik


My day

Idag efter frukosten så stack jag ner till Carro och Alice och vi såg på film och hade det allmänt mysigt tills när BT (nya läsare som inte känner mig kanske inte vet att jag kallar mamma BT= besvärlig tant) ringde och sa att jag var tvungen att komma och äta lunch. När jag kom dit så var mammas kompis som bor i NY där oxå och dom sa att vi skulle åka på shoppingresa dit snart och bo hos dom! :D Sen efter maten så träffade jag Vincent och William en snabbis innan min cykel pajade och jag var tvungen att leda hem den, och nu sitter jag här hemma med min dator och bloggar. Snart ska jag sticka till Carro och göra något och sen ska jag ringa Ella och kolla om hon har kommit ut en. Så är min dag :) 
Hoppas ni har det grymt! 
Kyss

Godmorgon!

Nu så har jag precis vaknat och ligger här och bloggar. Ska äta frukost snart som består av äppelyoughurt, frallor, mjölk och juice. Idag så kommer Ella ut till ön så jag tror att vi kommer hitta på något senare men annars är inte så mycket inplanerat faktiskt... Jag funderar på lite vindsurfing i nån timme eller två om inte vädret är för kasst. 
Favorit i repris

"Say I love you and your not listening"

 
Distance- Christina Perry
 
 

New in

rib jersey tankrib jersey tank

No update

Som ni har märkt så har jag inte bloggat på några dagar och det är för att jag har tappat bort min laddare till datorn... Så jag har alltså inte haft någon tillgång till dator och blogg.se appen funkar ju inte. Men nu har mamma hittat den så det kommer att bli vanlig bloggning igen! 
Jag är på landet nu och har inte så mycket att göra så det kommer gå jättebra med bloggen nu med mycket inlägg eftersom jag hinner blogga mycket mer än vanligt.
Jag ville bara skriva det så ni vet att jag kommer fortsätta :) 

Åvad jag kommer sakna dig i sommar <3

 
 

I care too much for people who dont care at all for me.