I´m back!

Nu är jag tillbaka på bloggen efter några veckors bloggpaus! 
Nu kommer jag börja uppdatera bra igen som vanligt och det blir jättebra! Min blogg kommer vara bättre än någonsin! :D
Min sommar har varit jättebra. Jag tänkte ladda upp massa bilder istället för att skriva långt om den eftersom en bild säger mer än 1000 ord eller vad det är man säger?
Emma funderar :´D
Sötaste brorsan ävääär
 
Tvingar Bea & Josefin att vara med på egobilder.... Så är det att var min kompis
Vi gör reklam för Mathildes mammas butik Mathilde
Älki var på Sandhamn och vi posar glatt utanför bageriet
Jag gillar att oskar tar lökiga bilder på mig och använder som bakrundsbild på min mobil. 
hej vi heter ella och mathilda och vi har inget liv så vi spionerar när fyror leker sannning o konka. hejdå
Barnvakt åt världens gosigaste trillingar <3 <3 <3
Still a blekfis after ett helt summerlov
 
var

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback